Warning ! You have stepped onto I'm not PERFECT and I'm not FAKE.Follow me and leave a tag │+FollowDashboard
NFO ♥

# ♥ Bersama ♥
Monday, December 19, 2011 | 5:46 AM | 0 comments
Sayang ....

:: Riey nak mnta maaf )': Riey dah *hancurkan* hri hri bhgia awak ! Riey tada niat sayang . Riey tak snggup dngar awk mnangis .. Tlonglah sayang ... Riey rela gnti tmpat awk .. tpi jngan mnngis )': Riey tau Riey dah rosakkan smuaaa ... Maafkan Riey !!!!! hmmmm .

Sayang , Riey tak nk *setitis* pn airmata awk jtuh kat pipi . Airmta awk brhrga bg Riey .. Wlaupn Riey tau awk tak mnngis untk Riey . Riey mmng kejam buat mcam ni dkat awak .. Riey salah !!!! Hukum ja Riey sayang !!! Riey snggup !! Riey akan buat apa saja asalkn awk senyum mcm dlu . Tlong awk !!! Jngan mnyendiri mcm ni ...

Awak , Riey cinta awak ! Riey tak nk tgok awk sedih spnjng kita brsmaa . Riey dah jnji nk bhgiakan awk apa ada nyaaa . Riey pgang kata kta tu sayang ... Jnganlah tnggung drita ni sorg sorg , Riey relaa tnggung sma sma dgn awak . Klau awk jtuh , sya akn angkat awak wlau mcm mna pn smpai awk boleh brdiri balik ..
Riey tak snggup tgok awk jtuh dn trus jtuh .. Riey tak akn biarkn awk jtuh sorg diri ..

Kalau awk nk prgi jauh sorg sorg , bawalah Riey brsmaa . Riey tak nak tnggalkn awk sndrian . Riey d kurniakn msuk dlm hdup awk untuk *jaga* dan *bahagiakan* awk .. Bntulah Riey sayang )':
Riey akn buat apa yg Riey mmpu . aslkn awk boleh *senyum* . boleh *gelak* . boleh *melawak* .
Riey tak nk awk mcam ni ... Riey mhon !! Kita tnggung sma sma smua ni sayang . Berilah Riey *kekuatan* . Kita boleh bangun sama sama kn ?

Awak , tlong bntu Riey untuk kukuhkan hbgan kita ni wlau apa pn yg kita lalui . Biarlah kita lalui smua ni sma sma . Biar kita skit sma sma . Menangis sma sma . Gembira sma sma . Di mna mna pn kita *bersama* okay sayang ? (': Snyum ! Riey suka tngok awk snyum . Tahu kan Riey suka sngt bibir awak tu :'D .. Mcam tu lah . kn dah gelak . ehehe .


Iloveyou Afai sayang .. Bb cinta terakhir B kan ? Amiinnn~



♥ Thanks you for reading ! Leave your comment on the top of this entry ♥




Older Post | Newer Post
♥ Take A Note ♥

 orang kena tangkap leleh


Blog Stats

Last updated on 04/01/2012 | 23:15PM I'll wait for your LOVE even one years more :') ♥


♥ SuperLOVE ♥


You'll be my memories forever :') Iloveyou , MNS ♥!

♥ Talk Here ♥


My Self
History