Warning ! You have stepped onto I'm not PERFECT and I'm not FAKE.Follow me and leave a tag │+FollowDashboard
NFO ♥

# ♥ Bukti CINTA ♥
Tuesday, December 20, 2011 | 11:06 AM | 0 comments
Santai .. Ada maksud di sebalik lagu ni dengan diriku dan entri ni... Baca lah :)

:: Menangis lagi hati ini , hati yang berteman menjdi keseorgan ( : Hati yg di cri tak mmpu mnarik ia rpat brsama hati di sni .. Tk mngpa , mgkin ini ujian kan ? Terima kasih Ya Allah krna kau ajarkn hmba cara untuk mnrima ssuatu yg tak mgkin jd milik kita .. Benar kta hti ini . Kebahagiaan kekasih yang di cinta lebih jauh bermkna brbndingkn prasaan yg kita ada . Kebahagiaan lebih berhak di miliki brbnding perasaan .. Perasaan kecil dn kedil tak sprti kebahagiaan . Kebahagiaan lebih sempurna , lebih bermakna dn lebih rmai yg ingin memlikinya ( :

Kejujuran adalah amalan yg sgat terpuji . Allah sangat sayang akan hambaNya yg suka jujur akn prasaannya malahan dgn kjujurn kita mmpu memiliki KEBAHAGIAAN ( :
Mak , adik dah faham apa itu kebahagiaan dan perasaan . Perasaan tak prnah tipu diri kita . Kebahagiaan pula membrikan senyuman yg tak mmpu org lain miliki kan , mak ?
Mak , adik gembira . Adik dah dpat senyuman yg tak prnah org lain dpat :D adik skrg cuba membhgiakan org . Adik nk org org yg adik sayang bahagia , mak ( : Doakan adik smga brjya mmbuat org bhgia okay ?

Adik sayang dia mak . Adik cinta dia . Tapi maaf : / adik hanya mmpu miliki PERASAAN . tak mmpu miliki kebahagiaan . Sbb adik blm dpat mmbuat org yg adik cinta bhgia . Adik tak akan ptus asa :D anak mak boleh !  Mak , adik snggup buat apa sja asalkn adik boleh buat org keliling adik ketawa , senyum ( :
Tu dah boleh buat adik gembira dan senyum macam mreka .

Kebahagiaan awak lebih utama sayang (: jangan pernah putus asa . Jangan pernah putus berdoa . Jangan pernah putuskan harapan awak . Saya akan selalu dengan awak . Saya di cipta untuk jaga awak . Saya di kurniakan untuk bahagiakan awak . Janji saya tetap saya pegang . Awak boleh memiliki dia , iaitu CINTA awak . Kekasih yang awak impikan . Dia tunggu awak . Percayalah pada hati awak okay .

Ingat sayang . Awak jangan pernah kenal erti putus asa . Saya akan sokong awak dari belakang . Kalau awak jatuh , saya cuba bantu awak . Itu janji saya untuk awak . Awak sayang saya kan ? Just do it ! Kejar kebahagiaan . Jangan toleh belakang sebab dia akan pergi jauh dari awak . Awak boleh ! Klau itu mmg cinta awak , cri dia . Jangan brhnti brhrap . Saya tak nk awk sdih mcam ni . Saya tak nk hdup awak tk tntu arah . Awk dh byak drita sbb dia , skrg tba msanya awak pulang ke pngkuan dia . Dia sumber inspirsi awak (' : Dia sorg sja yg mmpu jaga awak . Maaf awak :'/ sya tak pndai nk jga awk mcam dia . Sya hnya jdi DIRI saya . Maaf sayang .

Itu sja yg saya mmpu untuk BUKTIKAN CINTA SAYA KAT AWAK . Iloveyou until the end of my life sayang .


♥ Thanks you for reading ! Leave your comment on the top of this entry ♥




Older Post | Newer Post
♥ Take A Note ♥

 orang kena tangkap leleh


Blog Stats

Last updated on 04/01/2012 | 23:15PM I'll wait for your LOVE even one years more :') ♥


♥ SuperLOVE ♥


You'll be my memories forever :') Iloveyou , MNS ♥!

♥ Talk Here ♥


My Self
History