Warning ! You have stepped onto I'm not PERFECT and I'm not FAKE.Follow me and leave a tag │+FollowDashboard
NFO ♥

# ♥ Kau yang * TERISTIMEWA* ♥
Tuesday, January 17, 2012 | 6:06 AM | 2 comments
awak .... terima kasih :)

:: 10.11.2010 , cantik kan tarikh ni ? smmgnya cntik sbab riey dh di kurniakn seorg adik yg sngt comel . Seorg adik yg sngt pnyayang . Seorg bdak prmpuan yg sngt periang malah dia seorg yg sngt mngambil brat tntang riey . Alhamdulillah krana riey di beri seorg adik yg tk prnah jemu dgan riey . Dia slalu ada di saat riey snang malah susah .

Swaktu prtma kali riey tatap wajah dia , riey rasa ingin memeluk tubuh dia tapi tak dpat :)
Dia memiliki snyumn yg buat riey rsa tenang . Ketawanya yg buat riey gelak brsama . Sikap mnja dia dgan riey tlah buat riey rasa ingin peluk dia erat erat spya tiada seorg pn boleh ambil dia dr dakapan riey . Riey tak tahu bgaimana rsanya andai kata riey akn *kehilangan* dia suatu hri nnti krna dia separuh nyawa yg riey miliki saat ini :) istimewa kan ?

Ya , mmang dia istimewa . Bnyak keistimewaan dia buat riey . Antra yg boleh riey sbut ialah senyuman , gelak jenaka dia yg buat riey tak prnah rasa jemu dan tangisan dia mmpu buat riey mnitiskan airmata brsama :')
Bnyak org sekeliling riey brcakap soal riey dan adik riey ni . Muka kami seakan akan seiras walaupun skrang riey mncritakn soal *adik angkat* riey yg pling riey sanjung .

Smenjak khdiran si comel ni , hidup riey brubah :) dia lah *sumber inspirasi* riey . Dia byak bg riey senyum , ktawa , geram dan manja dgan dia . Tapi malangnya , skrang dia hnya berikan riey airmata . Airmata yg tak mmpu rie tangisi utk mana mna org yg brgelar *adik* .. Dia ubah smuanya . Hancur berkecai hati ini apabila mlihat sikap dia yg mmbuat riey tak kenal siapa diri dia yg sbnarnya ..

Mnngis hati ini apabila mngenangkn knangn yg byak kami lalui . YA ALLAH :'( knpa engkau pisahkan aku dgn dia . Sesungguhnya engkau lbih mngtahui :'/ Aku sayangkan dia . Mungkin ini smua dugaan bagimu , aku redha , Ya Allah :') Smoga dgan kesabaran hamba ini , engkau pulangkan org yg benar benar hamba perlukn :'(

Setahun 2 bulan 1 minggu aku dan adik aku brsma shingga hari ni tapi dah smggu aku tak rasa nikmat adik dn kaka :'/ Riey dah tak snggup mnngis utk org yg dah tak perlukan riey . Untuk apa lgi riey mngemis kasih sayg org yg dh buang riey *jauh* dri hidup dia . Untuk apa riey sayang org yg dah benar benar *benci* riey dan untk apa riey ingt org yg dah lupa riey :') smua dah tiada mkna buat riey . Dia dah bahagia :')

Riey baru dapat tahu yg dia ada " boy " baru . Tapi dia tk bgtau riey pun :') smmgnya dia dah lupakn riey . Dah trnyata smua tu . Terima dgn hati trbuka akn pmergian dia ..... Apa pun yg trjadi , tiada manusia sbaik malaikat pun yg mmpu *ganti* tempat dia yg KEEMPAT dlm hidup riey :') Walaupun ada yang lagi sempurna tapi di mata riey dia terlalu smpurna utk riey :'* sayang awak ! Riey akn mndoakan kau slalu . Rindu riey tak akan prnah terpadam okay . Bawalah diri tu sbaik baiknya :')

Terima kasih ats sglanya ...... :'( Airmta ni tak usahlah di gnti dgan apa apa pn . Semoga bahagia ........... Maaf sebab riey *remove* kau dari account sbb itu permintaan kau kan ? demi kau aku sanggup ,sayang :') bye ..



♥ Thanks you for reading ! Leave your comment on the top of this entry ♥




Older Post | Newer Post
♥ Take A Note ♥

 orang kena tangkap leleh


Blog Stats

Last updated on 04/01/2012 | 23:15PM I'll wait for your LOVE even one years more :') ♥


♥ SuperLOVE ♥


You'll be my memories forever :') Iloveyou , MNS ♥!

♥ Talk Here ♥


My Self
History