Warning ! You have stepped onto I'm not PERFECT and I'm not FAKE.Follow me and leave a tag │+FollowDashboard
NFO ♥

# ♥ Sungguh.. Ini Cintaku ♥
Saturday, April 7, 2012 | 7:35 AM | 0 comments
4 tahun mengenalimu , sayang .....

" .klu la dia bnci or tk nk msj dh dgn org , org mntk maaf la . sbb org akn sntiasa msj dn cri dia . org bt mcm tu sbb org tk nk khilangn dia dh . kcuali la mmg dia btul btul tk nk org msj dia dh : ( " .. ingt lgi msej ni ? org msih smpan msej dia ....

3tahun yg lalu ...
Riey prnah brkenal kenalan dgn seorg lelaki ni : ) pada awlnya mmg ssah nk rpat sbb dia jnis pemalu . Tp lama kelamaan kmi dh smkin rpat shnggakn timbul prasaan yg tk prnah di mnta . Riey dh jtuh hti kt dia :D mgkin ini " CINTA MONYET " hmmm , kmi mula brblas sms . Tiap hri tk prnah ktinggaln nk msej si dia ni .
Setahun kmudian .... kmi smkin renggang sbb Riey pndah skolah : ( kmi dua " LOSS CONTACT " .. dgn hrapan && jgak doa , smga dia sihat slalu .. 

Tahun 2012 mmbuka tirai .....
Bermula kisah Riey ni .. Betul ka prnah trucap kta kta ni ? " Tahun ni Riey takmau ada boy " ..
Okay jujur , mmg ada . Riey trlpas ckp msa tiup lilin kek hri lhir Riey yg ke-16 : ) Riey hrap apa yg Riey trlpas ckp tu mgkin jgak boleh jd betul atau tidak . Taktahu mcm mna . Tpi Riey cuba BETULKAN ....

Riey && si dia bertemu kmbli ... Srnok sngt sngt :D 
brmula 5/3-9/3 , Riey byak kumpul knangn indah dgn si dia . Knangn yg plig tk boleh Riey && si dia lupakn .. Msa hjan dkat USM . Riey mngntok sngt sngt , kebetulan plak si dia ni dok dgar lgu dkt hp Riey . Akibat kempias hjan , Riey tk sdar yg kpla Riey dh ada ats paha dia . hehew tk sgja okay (Y) tk apalah , mngntok sngt Riey pun tdur laa . Dia ttup muka Riey dgan kain kecil dia .

Knangn kdua , Riey jtuh slpas lari then dia dtang kipaskan Riey msa dlm khemah . Dia slimutkn Riey dgn sweater dia . Hurm :') mmg dia caring sngt . Thanks . Dia ada pesan , " Dia , dok kejap . Org nk pegi tgok skolah kita lari . Stg org dtng blik " ..  Hbis org lari dia dtg && mcm biasa >< mngusik jaa keja dia . GEMOK !! tu pggilan dia kt Riey .

Next day ... Riey dduk brsndar antra satu sma lain . dgar lgu fav dia (Yakinlah aku menjemputmu , Satu nama di hati) dn Riey trtdur lg kt blkg dia . Ayoooo >< keja tdoq ja Riey ni kan . HAHAA :D okay dia nk kna p smbhyg jmaat plak : ( Blik smbhyg Riey pegi blnja dia mkan MarryBrown . Auuwwwmm slmat la dia mau share mkan klau tk naya Riey nk prabis . Okay , tlog prcya yg dia lgi gemok dr Riey .

Baju SEXY wrna kuning brtlis USM . HEHE ;DD tktiaauw nk sbut bju apa . Bju tu skrg dia suka pkai p skolah kalau ada trainng sukan or whatever la . Sbbnyaa . bju tu Riey prnah pgg . Bkn gtai p pgg tp tlog dia pin no acara . Dia tk pndai nk pin sbb tgan dia tk pndai mnjhit . #BERGURAU ..

Hri ni :'( Riey rndukan dia sngt sngt ... Mna dia pegi . Riey nk bg something dkat dia . Nk prgi rumah dia tk dak msa yg ssuai lg ... Hmmm , Riey plig tak suka mnum air FAVOURITE dia "REDBULL" yeeeeek ! tk sdp ! tp hri ni smbil dk mnngis :'( Riey p mnum air tuu .. Sdap ka tk sdap Riey mnum . Rnduuuuuuuuuu weyh . 

Jujur , Riey nak tnggu dia :') wlaupun smpai dia hbis skolah & hbis SPM . Riey akn cuba !! Riey cubaaaaaaaaaa :'/ entah laaa . tknak mnghrpkn sngt tkut KECEWA lg .. Cinta tk harus memiliki :'( .......

kali ni org TAK BERGURAU !........................ org tak PANDAI BERGURAU .... mmm .


♥ Thanks you for reading ! Leave your comment on the top of this entry ♥




Older Post
♥ Take A Note ♥

 orang kena tangkap leleh


Blog Stats

Last updated on 04/01/2012 | 23:15PM I'll wait for your LOVE even one years more :') ♥


♥ SuperLOVE ♥


You'll be my memories forever :') Iloveyou , MNS ♥!

♥ Talk Here ♥


My Self
History